Zey-Mir Yaptırdım. Birsey dusunmuyorum ama imkanin varsa doktoruna danıs yaptir. Bir zarari yok insallah faydasinida goruruz.
Abninannesi Burcu1101 267 tl malesef ki.. ve 2 doz yapılıyor Ben 2 ve 4 aylikken yaptırdım ama başka zamanda da yapiliyor doktora danismak lazım
Minnos_31 Yaptiracaktim ama doktor rotavirus doguda genelde olan bir hastalik rotadan hastaneye gelen hasta bindebir bence gerek yok dedi vazgectim tercih siz bilirsiniz.