Hanımlar merhaba birşey soracağım, benim kızım 22 aylık geçtiğimiz cuma günü oyun oynarken aniden yere yığıldı titremeye başladı ağzından köpük geldi nefes alamadı etrafa öyle boş boş baktı bilinci kapalıydı ilk müdahalenin ardından doktora götürdük soğuk havale geçirdi 3 4 gün yatış verdiler serumlar falan verdiler sıvı kaybı yaşamış dediler ondan 2 gün önce başlayan ishali vardı o yüzden olmuş olabilir dediler snra başka hastaneye götürdüm oda sara olabilir dedi bi daha tekrarlayabilir dedi tekrarlayamayablir dedi çok korkuyorum öylemidir acaba ilk defa başıma böyle bişey geliyor yardım edinn lütfen