Pineapplemoms İlaç vermedi mi doktor? Duphalac veya osmolak bunların ikisi çok iyi geliyor. Kızım 5 yaşına girecek, bebekliginden beri kabız oldukça kullanıyorum. 1 hafta öncesine kadar bizde de durum aynıydı. Doktorumuz kan tahlili istedi, alerjisi yüksek çıktı, bu yüzden de olabilir dedi. Kan tahlili yaptırsanız belki vitaminleri de düşük olabilir. İnşallah en kısa zaman da iyileşir ❤️