ebru46-46 15 aylık bebeğim daha yeni içmeye başladı. Bende çok kafaya taktım alıştırma bardağı, biberon, kaşık, bardak aklınıza ne gelirse.. ama yok 1 yudumda tıkanıyordu. Doktora söyledim emdiği için anne sütünün %80i su ve mama hazırlarkende su ile hazırladığım için su ihtiyacını karşıladığını söyledi. Son 1 aydır mamajoo nun alıştırma bardağı ile ve pipetle içmeye başladı 😌 yani çok takmayın kafanıza. Vücut susuz kaldığında anlarsınız zaten bez sayısından, göz yaşının akmamasından.. eğer bez sayısı iyiyse ve ağlarken göz yaşı akıyorsa su ihtyacı yok demekmiş. Umarım yardımcı olur 🙏🏼 sizi çok iyi anlıyorum 🫶🏼