Sirinferhat12 Umayysvnc iki defa ateşi çıktı ılıttığım bezi koltuk altlarına sürdüm calpol verdim fazla kalın giydirmedim yaz ayina denk geldiği için zıbınla bekletiyordum biraz çabuk atlattık çok şükür
nazliicank Deletedmom_110 her aşıdan sonra vermem gerektıgını soyledı ebemiz. 1 çay kaşıpğı dıye hatırlıyorum ama yanlıs olmasın sorun verılmelı mı ne kadar verılmelı dıye
MinikPandam_ Umayysvnc karma aşı, zatürre ve verem. Bizde hiçbir yan etki olmadı illa olacak diye bir şey yok. Ateşi olursa calpol verirsiniz. Aşı olduğu gece ince giydirdim ateşi çıkmasın diye tabi
deryaarslan Umayysvnc sabah olduk bizde inşallah bir yan etki yaşamayız. Bana doktorum ateş olursa parol ver çay kaşığı dedi
Hndealnathn Oğlumda ateş ve uyku hali bir de asi olduğu gün memeyi hiç almadı emmek istemedi kızımda ateş ve huzursuzluk emmesi normaldi uykular haram oldu ikisininde sadece ilk gün ateşi oldu ertesi gün ateşleri olmadı