Merhabalar,
Benim bebeğim 3 ay 4 günlük. Gündüzleri 2-3 saatte bir acıkıyor emziriyorum ama gece uykusunda asla acıkıp uyanmıyor. Kesintisiz 8-9 saat uyuyacak eğer bıraksam. 4-5 saatte uyandırıp emziriyorum ama zor emiyor. Yani isteksiz ve iştahsız oluyor. Uyumak istiyor. Dün gece yine uyuduktan 4 saat sonra uyandım emzirmek için. Uyanmakta ve emmekte direndi. 1 saat sonra tekrar kalkıp denerim dedim ama uyuyakalmışım. 3 saat sonra uyandım. Yani 7 saat geçmişti son emmesinden beri. Yine de emmek istemedi ama zorla emzirdim. Sizce bu normal mi? Benzer durumla karşılaşan var mı? Bu aylarda olan bebeklerinizi gece kaç saatte bir emziriyorsunuz?