1 ay 12 günlük bebeğim kısa kısa emiyor bazen açlık krizi oluyor fark ediyorum süt olmayınca mama veriyorum fakat bazen de memeyi emiyor az emdiği için 1 saat sonra tekrardan ağlıyor emmek istiyor bu yavrucak doyuyor mu aklım karışık 2 ay aşısında kilosuna bakacağız ama sanki kilo almamış gibi ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum 🤦🏼♀️