gunaydin anneler.1 ay once ayak 3cu parmagimi kirmisdim.alciya alindi.tahmini 1-2 gun sonra altina kacirma olayi yasandi🥲cok kotu hissetsemde yasadigim olaya bagladim.1 ay gecdi uzerinden alci acikdi ama catlak tam sagalmadi yuruye biliyorum topallayarak acida oluyir tabiiki.neyse dun de terslikden cok uzun bir mesafe yurum 3km kadar.sonuc olarak bu aksam yine kacirma olayi yasanmis.dogum falam olayina baglayamam cunki oglum 3,5 yasinda artik.ne dusunub ne yapacagimi bilemiyorum.bu seferkini esimde gordu.su dagildi dedim ama yemedi bence.normalde yatakda su icen biri degilim hemde yatagin orasina su niye dokulsunki🤦♀️