gecekusu_- Adenmoms68 korkma korkma zararlı olsa benim doktorum niye önersin ki ben 6 saat arayla 1 cay kaşığı veriyorum çokta rahatlıyor
Sevoinci Adenmoms68 benim bebeğim de bir kere yapamadı,normalde düzenli yapar direk zeytinyağı içirdim yaptı doğal olursa neden sıkıntı olsun ki bi çay kaşığı zaten
AFK3742 kahvekolik__ biogaia gaz damlasını deneyin ben faydasını gördüm aşırı gaz sorunu vardı sinirimden ağlar duruma gelmiştim doktor önerdi şimdi maşallah sıkıntımız azaldı
Htc-kbr Adenmoms68 bilemiyorum her çocuk bir olmaz elbette biz de doktor tavsiyesisi ile aldık ve kimyasal yok içinde gönül rahatlığıyla kullandım iki bebeğime de çokta memnun kaldım