Merve5155 benim de bebeğim 3 buçuk aylığa yakın. Eşim dr. Ateşi vardı biraz duşla düşürdk gece. Burnunu açıyor sürekli serum fizyolojikle. Bebiş zaten uyumadı sürekli kalkıyor 10 dakkada bir, ağlıyor garibim. Memeyle uyutmaya çalışıyorum. Şimdilik ilaç vermedi çocuğa