5 aylık ikiz bebeklerim var normalde haftada bir gün bir kaç saatliğine dışarı çıkıyorduk annem ya da kayınvalidem dönüşümlü bakıyorlardı bizim evde de ilk defa annemlerin evine götürüp bıraktık uyutup öyle çıktık 1 saat sonra annem gelin çok ağlıyorlar durmuyorlar dedi eve bi gittik bitanesi kıpkırmızı olmuş ağlamaktan sizce neden olabilir bizi mi arıyor yoksa annemler mi dillerinden anlayamadı ama daha önce de bakmıştı annem hiç bir sorun yoktu oysa ki neden olabilir ki sizce