[silindi] Hanımlar sol göğsümde az süt var sağ göğsümde cok. Bu normal mi sizlerde de durum böylemi ?
Burcak52 [silindi] bende de solda tazyikli sağda az var. Merak ediyorum bakalım sebebini bilem var mı, ya da böyle olan başkaları
[silindi] Bao solu sağarak dengeliye çevirebilir miyim? Kizim cok fazla verim almadığı için o memede cok kalmıyor