Merhaba yeni anneler ben bir günlük anneyim şunanda 😇😇 dün doğum yaptım fakat sütüm hemen gelmedi ve şu an bebeğim için çok endişeliyim. Benim gibi olanlarınız var mi bu süreçte neler yaptınız tavsiyeleriniz nelerdir? Doktorlar bir sorun yok diyorlar bebeğim memeyi çok iyi kavrıyor ve içiyormuş gibi çekiyor kendine memeyi emme taktiklerinde de başarılıyız bebeğimle resmen çalışıyoruz şu an fakat yeterli miktarda gelmediğini görüyorum sütün yardımcı olur musunuz🙏🙏