Anneler merhBa bebeğim 6 aylık oldu. Ek gidaya başlayacagim. Doymadigini düşündüğüm için formül mama verdim yemeyince kavanoz mamalardan aldim verdim onuda yemedi gece aç kalıyor diye bebe bisküvisi tahıl muz karışımı yaptım zorla yedi az biraz. Ek gidaya baslamadan bunlari yapmam kotu mu olmus acaba? Ama doymuyordu gece o yuzden acil doyurmam gerekti,sutum yetmiuor cok azaldi.
Pure sevmiyor sulu formda yemek istiyor. Ezerek verdim yemedi sulanxirdim yemedi blenderdan gecirince yedi.
Çok zorlanacağımı düşünüyorum. Önerileriniz var mi bana? Birde kaç öğün verilmeli ne kadar verilmeli ? Hergün kalkinca kahvalti yapmalı mi artık?