Merhaba annelerim. Sizlere bir sorum olacaktı: bebeğim 1 yaşına henüz girdi. Ek gıdaya pütürlü başlamıştık, katı yiyecekler de yiyordu. Bi ara ne olduysa reddetmeye başladı, kusup durdu. Ben de blenderdan geçirmek zorunda kaldım tüm yediklerini. Son birkaç aydır bu şekilde yedirebiliyorum. Neden böyle oldu anlayamadım. Üstelik son 2 haftadır da her verdiğim yiyeceği ağzında tutuyor dakikalarca, sonra da yutuyor. Hatta bazen de yutmayıp çıkarıveriyor. Küçük bir kase çorba 1 saatte anca bitiyor. İnanın çok yoruldum artık. Lütfen bu konuda bilgi sahibi olan, tecrübeli annelerim bana yardımcı olur musunuz? İnstagramda önüne konan her şeyi yiyen, üstelik kendi yiyen bebekleri gördükçe çok çok üzülüyorum. Benimki de ağzında dakikalarca tuttuğu sıvı olan yemeğini, bana krizler geçirttirerek anca yiyor.