Sinemmmonurr Bebeğim 8 aylık suanda balgamlı bi öksürük tuttu bi kere kustu. Ama sürekli bogazına bişey takılmış gibi öksürüyor napacagım şaşırdım yardım edin lütfen
Profanne Sinemmmonurr büyük ihtimalle bogaz enfeksiyonu olmuştur antibiyotiksiz gecmez doktora gidin sabah erken saatte röntgen isteyin ciğerlerine baksınlar orda sorun yoksa zaten ilacını yazarlar cok gecmiş olsun bu gece öksürügü için bas ucuna sogana batırılmış karanfil koyabilirsiniz 🙁