ozgealpaslan kaç aylık benim bebeğim de iştahsız 8 buçuk aylık. Yoğurt seviyor diye nerdeyde bütün yemeklerini yogurtla karistirip yediriyorum. Yoğurtlu terbiyeli corbalari da seviyor. Kahvaltıyi asla sevmiyor krep yapiyorum onu da peynirli recelli dürüm yapiyorum isirmayi seviyor öyle yediriyorum. Veya bende yiyorum benim yediğim seylere merakli olduğu için yemek istiyor öyle biraz yemiş oluyor. Takla atmak gerekiyor bu bebeklere bir şeyler yedirebilmek icin inanki