İyi geceler kızlar .Bı kızım var 17 aylıkken son 1 haftadr yapma kızım yapma annem diye dedgm şeyleri ozellkle yapıyor yapma desem de yap desem de bakmasam görmezden gelsem de .Özellikle başka çocuklara kendinden yaşıtlara vurma ısırma saçını çekme eylemi başladı .Ve sürekli kendine karşı geldindiginde ağlayıp kafasını yere atıyor .Uzun süreli ağlayarak kendini hirpaliyor.Bu huylarını nasıl cozecem ne yapmalıyım lütfen akıl verin her gün daha kötüye gidiyor hele ki bı ortama grdgmde ya da biri geldiğinde .