Prenses_annesi04 Busra1999 neden kulanmiyosunuz ki benmde var her ayını hatta haftasını çektim diğer ebbegine saklamayı düşünüyorum
Busra1999 Edanurcskn keşke sizde başlık açıp satsaydınız postumun altına aynı ürünü satıyo olmanız bi garip olmuş
Busra1999 Prenses_annesi04 kullanmadım çekimi hiç onda yapmak nasip olmadı bir bebek daha düşğnmüyorum saklamak istemedim