Esoss Biz de aynı sorunları yaşıyorduk ağzından sürekli salya akıyordu her şeyi ağzına götürüyordu. 8,5 aylık olduk dişimiz yeni çıktı. Tetagil diş granülü var diş etlerıne onu sürebilirsiniz. Bizim doktorumuz önermişti. Ya da mesela havucu buzdolabından çıkarıp ağzına verin soğuk da iyi geliyor