Ygz12ygz ☺️ bizde 2.gebelik için 3aydr deniyoruz…2.ayda 0.2cikmisti idrarda yoktu ,zaten adet oldum olmadı. 4.aydayiz baklim nasip kısmet yarın adet günüm ..ağrım feln var ama nasip ..aslında iki yada üç gün geri atıyordum ama.. pazartesine kadar olmazsam kan vericem..Rabbim isteyenlere versin hayırlı şekilde sağlıcakla 🤲🤗❤️ senin idaririnda silikts olsa varmış..daha çok yeni olabilir dikkt edin