Biroglanannesi Çok şiddetli burun akıntımız var . Dünden beri düzgün uyumadı . Akıntıdan uyumuyor. Artık baygın baygın bakıyor. Burnu aktıkça tıkanıyor . Aspiratörle çekiyorum ilaç kullanıyorum ama nafile. Napcam bilmiyorum korkuyorum artık bayılacak diye 😔
Blackcloud Biroglanannesi Hafif yüksek bir yastıkta yatırsanız biraz daha rahat nefes alabilir belki. Çünkü yatınca daha beter tıkanıyor.
Suprissupris Biroglanannesi coldmix var yastığına damlatirsaniz birazda yüksek yastıkta yaptırırsanız iyi olur inşallah bizzat kullanıyorum
Elmsnghn Biroglanannesi aynı durum bende var burnunu çekmekten zarar vercem diye korkuyorum. Buhar altında tutuyorum duşa sokuyorum yok acilmiyo. Serum fizyolojik ile kaç kez yıkama yaptım bı ise yaramadı hava verdim yine aynı napcam bilmiyorum bende siz gibi. Sıcak duşa sokup masaj yapsanoz belki rahatlar yavrucak