selmapinar aynen 6 ayı doldurunca başladım ek gıdaya ve bende 3 gün kuralı ile başladım çok şükürde sıkıntısız atlattık o dönemleri önce sebze verdim sonra yoğurt sonra meyve püresi ayrıca da kaşık mamasıda taddırdım aptamilin sütlü pirinçli olanından
nazo58 Annekuzusu3443 ek gıda değil canım tadimlara başladık mama aldığı için başlayabilirsiniz dedi ebe