sedaozdemir Bugleminannesi28 uyku eğitimine 4. aydan sonra başlanır. 4. ay atağı biter ve 5. aya girerken başlayabilirsiniz. Ben 7 aylıkken aldım
Gonularslan sedaozdemir işe yaradı mı peki kendisi desteksiz uyuyor mu şuan birde online mi aldınız acaba önerir misiniz
sedaozdemir Gonularslan eğitim online’dı evet WhatsApp’tan görüşüyorduk. Eğitim alalı bir buçuk ay olmak üzere ,desteksiz uyuyor iyi ki almışım diyorum o da uykusunu alıyor Ben de uykumu alıyorum.
sedaozdemir Bilgosuuum Instagram adı tavşan uykusu. Paketlere göre fiyatlar değişiyor Eğitmen bu konuda bilgi verse daha iyi olur.
Eymenikonunannesi14 Ayinda baslayabilirsiniz düzen oturuyor artik cunku. Benim oğlum 4. Ayindan beri 9 da gece uykusuna geciyor düzene adapte oldu 🤗
Eymenikonunannesi14 barlasinannesii Şuan 1 yaşinda hic kalkmiyor ama o aylarda 2 kez falan kalkiyordu