Merhaba bebeğim yeni yaşına girdi ve şuan 13 aylık 2 haftaya kadar hangi öğün olsa en azından birazda olsa yiyordu şuan ise üç dört kaşıktan sonra ağzında tutuyo ve bekliyo ben konuşarak bana yedirir misin beraber yiyelim mi diyerekten güç bela yediriyorum. Bu dönemde olan bir şey mi normalde böyle değildi üst dişler yeni çıkıyo az biraz göründüler ondan sonra böyle oldu anlamadım ne yapacağımıda bilmiyorum :/