Karakuzummm bende aynı sizin gibiyim biliyormusunuz ilk bebeğim tüp bebek 18 aylık eşimde ve bende sıkıntı yoktu 2 gün günüm geçiyor korkuyorum test yapmaya adet olurum kesin diyorum umitenmeye korkuyorum zamninda okadar test yaptım ki tek çizgiden korkuyorum 😔😔😔 hayırlı haberler alalim insallah 💐🤲