medicalpark gaziosmanpaşa hastanesi bora baysal bir kere gidip gerçekten görmenizi isterim çocuk doktoru diye geçmiyor neonatoloji doktoru diye geçiyor yenidoğan bebeklerle de ilgilendiği için muayene ücreti fazla en son 1500dü kızım 10 gün yoğun bakımda yattı biz kartalda oturuyoruz gitmemiz sadece 2.5 saat sürüyor fizanda bile olsa giderim o kadar memnunum o kadar güzel ilgileniyor ki anlatamam