Merhaba herkese. 1 yaşındayız tam ve geceleri hala sık uyanıyoruz bunun sebebinin acıktığı ve anne sütünün yetersiz geldiği yönünde düşüncem. Ebe ile paylaştım olabilir acıktığı için ve senin sütün yeterli gelmiyorsa sık uyanabilir dedi sütlü cici bebe verdim bu gece sonucu merak ediyorum sizlerde yaşadınız mı böyle bir durum? 😕