Bu yazıyı biraz umut vermek için yazıyorum. Kuzum 3 aylıkken sür alerjisinden şüphelenip diyete başlamıştım şikayetleri büyük oranda geçti 5 aylıkken test yaptırdık ve kesin teşhis koyulmuştu diyetime devam ediyordum. Yumurta alerjisi olmadığı için kendimi biraz şanslı hissediyordum çünkü kahvaltıda ne yiyeceğimi şaşırmıştım artık. Bugün tekrar kontrole gittik kızım şuna 8,5 aylık ben son bir aydır doktor diyete devam demesine rağmen yaptığım poğaça Tatlı falan az az denemiştim bebeğimde bir şey olup olmadığını gözlemleyerek ilk bir kaç kez ishal gibi oldu sonra oda geçti bugün kontrole gittik tekrar test tapıldı ve süt alerjisi negatif çıktı 😍 doktorumuz 15 gün sütle yapılan poğaça börek Tatlı sonra 15 gün yoğurtla yapılan poğaça börek sonra yoğurt çorbası sonra peynir ve son olarak süt ürünlerini denememi söyledi. Sonrada aynı düzen ve kademeyle bu ürünleri bebeğime deneyeceğiz. Ben zaten ilk kademeyi yapmıştım o yüzden şanslı olduğumu ve ilk kademeyi es geçmemi söyledi bilmeden de olsa çocuğumu yavaş yavaş bu ürünlere alıştırmışım ve alerjisi bitmiş. Bizim alerjimiz bağırsak tepkiliydi yani kakada kan ve gürültülü mukuslu kaka şikayetimiz vardı sadece. O yüzden gözlemleyebildim kimseyi etkilemek istemem ama biz çocuğumuz için doğru şeyleri yapabiliriz. Zamanında bu konuyla ilgili çok post araştırması yapmıştım şimdide benim gibi olanlar için yazmak istedim :) umarım bütün bebekler en koda sürede bu alerjiden kurtulur ♥️