Linabuse1002 Merhaba kızlar Adanada olup bu çocuk doktoruna gidiyorum her ay kontrole cok memnunum dediğiniz cocuk doktoru varmı 35 gunluk bebeğim var ger ay kontrol takıbı yapılmasını istiyorum varsa hastane adı ve doktor adı soy adı alabılırmıyım🙏🏻😍
Sumbul1 Linabuse1002 Oğlum 4 yaşında Adana’ya her geldiğimiz de Bülent Samlı ya gittik özel aşılarımızın takvimini de yapmıştı biz memnunuz Şuan Adanadayız gelecek kışa kadar kızımıda götüreceğim kontrollere