Atahaninannesipnr omega3 yağ yakıcı yağ olarak bilinir aldığım eğitimlerde. Aslında hastanelerde nedense hep normal çıkıyor vitaminler 🤷🏼♀️Ama dünya sağlık örgütüne göre yüksek olması gerekenler bizim ülkemizde aşağılardada iyi olarak kabul edilebiliyor. Ben omega3,bplus, c vitamini, multivitamin bir kaç şey daha kullandım. Ama kilo için özellikle cla500 diye bir ürün var, kilo problemi yaşanlar için. 100 yıllık köklü bir şirketin kendi çiftliklerinde yetiştirdikleri organik Doğal bitkisel ürünlerin vitaminleri.Burda paylaşımı yasak ilgilenirseniz özelden sorabilirsiniz