almilabuss Selam kızlar Bebeğim ben yanındayken deliksiz uyuyor. Yanından kalkayım en fazla 15-20dk sonra uyanıyor. Var mı bir öneriniz?
lceLady almilabuss merhaba ne kadarlık bilmiyorum ama öyle veya böyle ayırmanız lazım en azından kendi yatagında yatsın. Sizde bebekte rahat eder. Alıştığı için rahat uyuyor büyüdükce zorlanabilirsiniz
Olurolur almilabuss Ben aramıza yumuşak battaniyeyi rulo yapıyordum öyle meme de uyutup yatağa koyuyordum battaniye ile uykuları uzamıstı rulo açılmasın diye lastik toka ile tutturmayi unutmayın 🙏🏻
Olurolur almilabuss bir kolu battaniye üstünde olsun bir ayağında bildiğiniz battaniye iki kol ve bacağın arasında olsun 🙏🏻 umarım işe yarar ben faydasını görmüştüm ilk alışma süresinde etki etmiyor gibiysi 1 hafta sabırla denedim yavaş yavaş uzamıstı