Kızlar bebeğim beş aylık. Kendi kendine uyuyor fakat neredeyse saatte bir kere ma içmek için yani acıktığı için uyanıyor ve bu beni artık çok yordu. Bazı bebekleri duyuyorum gece 12’de bir yatıyor sabah yedide gözlerini açıyor muş. Benim bebeğim neden böyle sizce bir tavsiyeniz bir fikriniz var mı çünkü artık çok yoruldum. Uykusuz kaldıkça ben de çok geriliyor ve sinirleniyorum