Kbbbb aslında tam aksine, evet hep yenidogan çok kıyafet almayın gerek yok buyuyor derler ama bence o dönemde de çok fazla kıyafet ihtiyacı oluyor. Kakasi çıkıyor, çişi taşıyor, altı açıkken çiş kaka yapıyor, zaten hep kusuyorlar falan. El kadar 2 parça kıyafet için makine çalıştırmak olmuyor. Ne biliyim ben böyle düşünüyorum.