Merhabalar .
Biz 3 ay 1 haftalik olduk . Hem emzirip hem mama veriyordum fakat sütüm artık çok azaldı ve mama yemek istemiyor neler verebilirim ?
Siz 3 aylık bebeklerinize hic princ unu nişasta veya cicibebe falan verdiniz mi veya ben versem bir sorun olur mu acaba nasıl beslemem gerekiyor bebegimi ?