Akpnrr44 Kızlar beş ay önce sezaryen oldum iki aya yakın kanamam oldu daha sonra ilk kez bugün yani üç ay sonra ilk adetim oldu lekelenme şeklinde şu an ama sürekli ve çok sıkta emziriyorum adet olunca süt azalıyor mu ya da kesiliyor mu üzüldüm yani
Papatya39 Akpnrr44 Benim bi azalma olmamıştı. Süt korur ve regl sütü keser düşüncesi yanlış hormonlar sebebiyle evet sütün tadında bir değişiklik olabiliyor ama bunu bebekler farketmiyormuş bile. Regl olmanız hormonlarınızın ve rahminizin eski haline döndüğünün bir göstergesi süt ile alakası yok ☺️