Merhaba arkadaşlar.
Dün kızım sabah 8 e kadar uyymadı devamlı ağladı diş çıkarıyor sanırım. Bugün sabah 11 de kalktı ve öğlen uykusu uyumadı. Şimdi hala uyumuyor. Yatırdığım an çığlık çığlığa ağlıyor. Calpol verdim dişlerine masaj yaptım ama nafile. Devamlı oyun istiyor. Sizde de durum aynı mı? Var mı tavsiyesi olan. Sizce diş mi yoksa 2 yaş sendromu parçası mı 😔😔