Zeyneppcee İlk defa bu kadar sırt ağrılı adet geçiriyorum ve pıhtılı. Düşük yapıp yapmadığımı başka türlü nasıl anlarım yaşayan varmı
HtcDnz Zeyneppcee yanlış bilgilendirmek istemem sizi ama kimyasal gebelik olabilir. Ben hamile olduğumu öğrendiğim akşamına adet oldm ve fazlasıyla pıhtı şeklinde geldi. Doktora gittim tahlillerde hamilelik vardı ama doktorum kimyasal gebelik olduğunu söyledi
Neslihanyagmur Zeyneppcee doktora gitmen gerekiyor belki yerleşme kanaması olabilir hamiley şüphen varsa eğer