Bebeğim 2 aylık ve ben reflüsü olduğunu düşünüyorum.Bazen çok nadir de olsa öksürüyor.Ve çoğunlukla ağzına birşey gelmiş gibi yutkunuyor.Uyumakta çok zorlanıyor uykuya dalamıyor.Reflü olduğunu düşünüyorum ama henüz doktora götürmedim.bu tarz yaşayan veya reflüsü olan var mı?