LDYA123 emiyorsa ilk siz değerlerinize baktırın. Kalsiyumunuz normal değerdeyse kullanamazsınız gerek yok, bu sefer değeriniz üst sınırı aşarsa sıkıntı olur, bebeğinizinde değerlerine bakılması gerekiyor kullanmanız için. Eğer bebeğin kalsiyumu iyiyse kullanmanıza gerek yok siz kullanınca sütten ona geçecek kalsiyum yüksekligi cok tehlikeli. Aynısı basıma geldi cünkü bizimde süt ve süt ürünlerine alerjimiz var. Kabızlıgımızda vardı dr kızıma tahlil yaptı kalsiyumu çok az yüksek çıkmış dedi. Sen kullanma kalsiyum takviyesi dedi sütten ona geçip onun değerini yükseltir fazlası tehlike dedi kullanmadım.