Kızlar benim bebek şu anda 3 aylık diyelim ve 0-3 ay alınanlar artık küçülüyor ben de alışveriş yapma kararı aldım sizler ne yapıyorsunuz nasıl alıyorsunuz pazardan mi yoksa ebebek felan mi yada illa şu marka olsun diyomusunuz bana bı akıl verin ilk çocuğum ne yapacağım bilmiyorum