Mirza19 yarın bebeğiniz okula başladığında pişman olursunuz o okulda olacak siz evde :) devlet işi bırakılır mı ya birnevi çocuklarımızın da geleceği bizim işimiz . İlk 3-4 sene belki zor olacak ama sonra onlar da büyüyecekler 🤲 ben de devlette öğretmenim 8. Ayında başladım bakıcı bakıyor 15 aylık oldu bile gözümün nuru, bilmiyorum ya evet bebek bir yana ama onca sene emek var annelerimiz babalarımız ne zorluklarla okuttu ben sağlık sorunu olmadığı sürece asla bırakamam işimi ❤️