gulsum08 Merhabalar 3.5 aylık oğlum var sütüm yok formül mama veriyoruz fakat bu ay hiç kilo almamış ne yapmalıyım 4 aylık kaşık mamalardan vermeli miyim Cici bebe ıhlamurla onu vermeli miyim öneriniz nedir
Burcu1467 gulsum08 cici bebe zaten normalde de önerilmiyor.Ek gıda için çok erken sindirme sorunu yaratır.
Saudade gulsum08 sakın sakın kaşık maması nedir lütfen vermeyin bağırsaklarını bozarsınız hayati tehlikeye kadar yol gider. Küçükken bize vermişler noldu demeyin, bilemezsiniz. 5.5 aydan önce ek gıdaya çok karşıyım aslaaa.
Aslicamm gulsum08 cici bebe asla. Yani normal bisküviden hiçbir farkı yok. Bence doktorunuzla konuşup mamayi değiştirin ya da miktarı konusunda bi ayarlama yapın derim.