Herkese farklı şeyler iyi geliyor olabilir biraz dene istersen. Bir dönem e bebekteki malt çok iyi gelmişti bana. Sonra bestlak damla kullandım o çok iyi geldi. Şimdi de bunlara ek hipp in anne çayını içiyorum. Emziremedigim için sütüm kesilir diye çok korkuyordum ama bunlarla destekleyince iyi gidiyor şuan. Ama herşeyden önce bol su, dereotu, tahin ve helva hergun tükettiğim şeyler faydası oluyor