Edas29 Kızlar hiç iştahım yok yemek yemesem gün içinde aramam o yüzden sütümde az ama istemiyorum benim gibi olan var mı ?
Aysegul93 Edas29 iki hafta boyunca bende hiç yiyemedim. Sezaryen olmuştum onun mu etkisi bilmiyorm ama 1 ayda zor toparldm iştahımı