Gunes789 bi süre ara verip tekrar denemenizi öneririm. Belki de onun için doğru zaman değildir ayrıca 5,5 ay atak haftası olduğu için de sürekli temas istiyor.Ben de atak haftasında başladım uyku eğitimine sürekli temasla ilerledik ama sabırla oluyor. Ağlamasına da müsaade etmeden ilerledik. Başarısızlık demezdim belki yanlış zaman. 2 hafta sonra en güzel en uyumlu dönemi olacak o zaman tekrar deneyin bence.