Audanur38 Kızlar çok kötüyüm ve vicdan azabı çekiyorum oğlum 8 aylık çok hareketli bir bebek bu gün ben bulaşıkları toplamak için sabah mutfağa girdim oğlumda uyutmaya çalıştım uyumadı yürütecek koydum yanındaydım mutfakta bi baktım mutfağın kapısının önünde hemen toparlayım gelen giden olur dedim yatak odasına gitti çekmecelere falan hep. Kilit taktım kafasını ağzını çarpar diye ona zarar verebilecek herşeyi kaldırdım yani hep ama malesef ki akıl edemediğim bir yer varmış beşiğinin kenarı yürüteçle giderken hızlı ı gitmiş napmışsa bi baktım ağlıyor koşarak yanına gittim kafası kanıyor ne yapacağımı şaşırdım kafasına basacak bişi bulamadım yorganı bastım hemen hastaneye gittik tomografi falan çekildi bişi çıkmadı çok şükür ama dikişlik dediler bende yapıştırmalarını rica ettim yapıştırdılar kanama falan olursa mecbur dikiş atıcaz kanama olursa gelin dediler henüz herhangi bişi kanama kusma Vs bişi olmadı ağlaması da yok ama çok kötü oldum oğlumu o halde görünce hangi odada olursam olayım yürütece koyduğum zaman odanın kapısını kapatırdım fark etmem bişi olur diye bu gün dalgınlığıma geldi sanırsam ve çok üzülüyorum
Beraninannesii Audanur38 Çok geçmiş olsun rabbim beterinden korusun . Ah yavrum nasıl canı acimiştir. Cabucak iyileşsin inşallah 🤎
belisimmm Audanur38 çok çok geçmiş olsun inşallah biran önce iyileşir yavrucak Evde tek başına olmanın dezavantajları buda
66arasim Audanur38 Yürüteç çok tehlikeli aslında koyuyoruz ya benim oğlumda çok hızlı sürüyor kafasını felan çarptı çok kez halıya takılıyor birde korkuyorum yürüme arkadaşı aldım bakalım yinede hep gôzetmimde Çok gecmiş olsun kuzucuğa😔
koalamiyim Hepimizin başına gelebilecek bi durum gerçekten çok geçmiş olsun. Hepimiz önlemler alıyoruz, dikkat ediyoruz ama anlık bi dalgınlıkla bile kazalar olabiliyor kendinizi suçlamayın. Çabucak iyileşir inşallah❤️
Audanur38 66arasim aslında hiç gözümü ayırma dım yürüteçteyken ben oturma odası dayan kapısını kapatır yanımda dururdu ama bi An dalgınlık
Ardenikoo Audanur38 kendinizi suçlamayın rabbim beterinden korusun inşallah yürüteç o aylarda çok tehlikeli oluyor 8 buçuk aylıkken koymayı bıraktım ben
Nilunas Audanur38 geçmiş olsun benim kzıımda yürüteçten fayansa düşmüştü kendime sinirimden fırlattım artım yürüteçi bir an önce kurtulun ondan büyüdükçe daha tehlikeli oluyor bebekler için
mavikelebek4 Audanur38 çok geçmiş olsun bi anlık dalgınlık veya bi anlık çocukların atak hareketleri hesaplanamıyor maalesef bizim de bir tanıdığımız vardı bebeği yürüteçteymiş ketılda su kaynatıyomuş çocuk kablsu dışa dönükmüş sen onu çek yavrum çocuğun üstüne kayar su dökülmüş olabiliyor çok ama çok dikkat etmek lazım benim bebeğim de çok küçük ama o hareketleri zamanları nasıl atlatırım bilmiyorum çok hareketli bir bebek birde Rabbim korusun inşallah 🙏🌸
muratnannsi Audanur38 buyuk gecmis olsun bizlerin de dalgınlığı olabiliyor .asiri pimpirikliym cok dikkat ederm ama bende gecen uyuttum bebegmi koltukta kalktm tuvalet hemen odanın yanındaydı tuvaletten içerisi görünüyordu kapiyi açık bırakıp gircektm tuvalete ama inanrmsn arkami donmemle koltuktan düştü cok aglamadi ama ben vicdan azabından oldum kendimi yedim durdm
Audanur38 muratnannsi evet ya çok geçmiş olsun sizede bende çok pimpirikliyim bu konularda ama olacağı çare yok malesef
Atesbebek Allah beterinden saklasın. Geçmiş olsun. Kendinizi suçlamayın. Bizim gözümüzün önünde oğlum sehpaya yüklendi saniyelik on dışı içeri gömüldü. Gözümüzün önünde oldu yani . Malesef çocuk yaramaz olunca kaza her an her yerde olabiliyor. Yanında da olsaydınız anlık bir durumda müdahale edilemiyor . Bende çok ağladım çok üzüldük. Ama geçti gitti dışı geri geldi. 1.5 yaşındaydı 3 yaşına geliyor. Geçip gidiyor unutuluyor
Sebusebu Audanur38 çok geçmiş olsun. Kendinizi suçlamayın. Maalesef kazalar olabiliyor. Yürüteç kullanmasa da yarın bi gün yürümeye basladıgında daha fazla kaza yaşanabiliyor. Allah korumuş tekrardan cok geçmiş olsn
Ruzz-Batu Audanur38 gecmis olsun benim bebegimde 11 aylikken bir yaninda abisi bir yaninda komsumun kizi otururken 2 sn ligine mutfakta firini kapatmaya gittigimde oturdugu yerden oyuncagin ustune dusup yarmisti kafasini bizde yapistirmalarini istedik bir sorun yasamadik hatt suanda izi oyle cok belli degil ama yapiskani sacindan zor cikardim bebe yagi surup beklettim o soktu
66arasim Audanur38 Allah beterinden korumuştur belkide bilemezsin daha büyük biseyden Çok geçmiş olsun olacağı varmış rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin evlatlarımızı bi anlık dalgınlığa gelebiliyor