Hazelika Baharim ben de çok isterdim emzik emmesini kaç tane aldık hiçbirini kabul etmedi bazı bebekler 3. ayda bile kabul edebiliyolarmış o zamana kadar denicem tuttu tuttu tutmadı yapacak bişey yok artık🤷🏻♀️