oglumuz01 Ebruu35 gece mesela 3 kere emziriyosun diyelim 5 dakika emiyor 3 dakikaya düşür. Bugün öyle yap mesela. Sonra ki gün gece 2 kere emzir süreyi azalt. Şahsen ben böyle denedim ama bırakmadı. O yüzden direkt kestim ağlayınca su verdim
Nilayy67 oglumuz01 Ebruu35 bizde 6 ay 10 günlüğüz bizimki acıkmasa bile emmek istiyor nasıl keseceğimi inanın bnde bilmiyorum su versem uyanacak tadını alamayıp çok zor
sahinordu Ebruu35 22 aylık kızım bugün kesmeye başladım erken mi diye düşünüyorum siz neden bu kadar erken bırakıyorsunuz
oglumuz01 Nilayy67 ağlasın bnmki de çok ağladı ama dişimi sıktım kucağımda sakinleştirmeye çalıştım zordu ama iyi gidiyor gibi şuan
oglumuz01 AselLina1 evet zor Du açıkça söyliyim ama yaparsın yani sabır lazım. Hem sen uyursun sonunda hem o