Nebosegezeynel benim oglumda cok deli yatiyor 14 aylik
Yatarken yelek giydiriryorum en azindan ustunu acsada usumez diye ona ragmen grip oldu yapacak bisey yok cokta sikmayin kendinizi ya arkadaslarin dedigi gibi tulum alin yada yelek veya ceketi varsa onla yatirin derim